Isnin, 12 Disember 2011

kapal selam yang mengecewa kan..!!

salam semua..

shat x ari nie?

kenapa aku pny tjuk entri ade KAPAL SELAM plak nie??

bukan ape...semalam aku jadi pelancong kt negeri aku sndri..

mne lagi kalau bukan MELAKA....!

maklum la sedara dtg dri PERAK n KEDAH so bawak la jalan2 pusing melaka n dorg nak g la tengok KAPAL SELAM.

ala yang dekat KLEBANG tue la,,

dengar cte dah bukak kepada umum 22/11 ari tue...tapi kornag tau x????

mesti ade yang x tau kan?



nmpak x ape die tulis???


benda nie pon aku nmpak die tampal sekeping je bersaiz A4 kat tempat yang bukan pintu masuk die pon..??


kenapa mesti mcm nie?


bler nak letak n nak bukakk bukan main kecoh lg..


tapi bile tutup???


aku org melaka sendri pon xtau x leh masuk taw...!!


kecewa n segan aku bawak sdare mara aku dari  PERAK n KEDAH tau2 je x leh masuk..!!


pape pon layan la beberapa keping gmbr yg aku snap..


besar gak kapal selam nie tapi berkarat..haha

sume just blh tengok dri jarak lebih kurang 40m dari pintu biru ke kapal selam

jalan pon lubang2 lagi..kete lowert jgn la lau sini..


pagar yang memisahkan segala nye..haha





macam ne??puas x tengok?


kalau x puas g la tengok real2..


tapi tunggu la dah siap baru g tengok eh coz ape yg ade dalm gambr nie adalah situasi yang sebenar ade kt sne..haha


pape pon x sabar nak masuk dalam tue nnati..!!


ok bye..


wslam..hhehe


notatapaknike:doa2 la kapal nie bukak bulan 3 nnti coz sdare aku sume nak dtg lagi..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...