Rabu, 7 Disember 2011

wah..biar btol mamat nie?

salam malam semua..

shat tak?korang tngk x berita tv9 td?

xtngok?rugi siot korang..

sbb pe tau?

ade la sorng POLIS nie dah kena pecat..

tau sbb pe?sbb dah 2BULAN die tak dtg keje.

hahah..dah elok2 jd polis..keje kerajaan tak nak datng keje pulak..

orang lagi berlumba2 nk keje kerajaan die boleh ikut suke2 tak datng keje pulak..

tapi jangan risau coz bnd nie xjd kt MALAYSIA..tpi kt INDONESIA..

denagr cter pulak polis nie dah xdtg keje coz x lame lagi nak jadi artis sbb 2 video psal CINTA CINTA..

ok layan dulu video nie tengok..


dah layan tak?

aku rse mamat nie mcm tau2 je lirik yang die nyanyi tue..

dengan penoh perasaan n gaya.haha

feel itu penting..haha

harap polis2 kt malaysia tak buat le keje2 mcm nie eh...

wslam...

2 ulasan:

  1. hahaha...glamour kot polis ni..

    BalasPadam
  2. @FENDY tau xpe..dah nk jdi artis kot xlme lg..haha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...