Khamis, 6 Oktober 2011

-ape-ape-je-aku murah hati pulak mlm nie!!(re_post)

DITUTUP...


salam semua.

ari nie rse mcm malas pulak nak tulis entri panjang2.

ari nie rse mcm nak buat pertandingan je la utk korang.

bak kate blogger2 GIVE AWAY..

benda senang je..

aku bagi korang gambar.

n korang cri la kucing yang ade dalam tue.

then buat je entri "GIVE AWAY DARI SELAMBERK"

then masuk kan gambar dri blog aku nie n bulat kan je kt mane kedudukan kucing nye.

senang x?

senang je..

hadiah pulak?

ala biase2 je..

1 gambar dapat topup rm3.hehe

yela xde orang yg nak sponsor aku la kte kan.hahah

ok tempoh entri nie pon kejap je.

45 MINIT JE.
tengok korang macam susah je nak dapat so aku terase macam nak panjang kan GIVE AWAY NIE sampai la aku rase macam nak tutup.hahah

pemenang di tentukan melalui SAPE CEPAT DIE DAPAT.

DAH MSUK TUE CEPAT2 LA TINGGAL KAN LINK KAT COMMENT BAWAH TAW!

GAMBAR 1
|
|
v

GAMBAR 2
|
|
v

selamat mencobe!!

notatapaknike:gambar mesti dari blog nie.gmabr dari tempat lain akan dibatalkan penyertaan.
kalau korang dah menang topup akan dimasukkan selepas tamat entri.

9 ulasan:

  1. huhu..x nmpak lgsung kcing2 tuu..

    BalasPadam
  2. @husnazahidi xnmpk ke?huhu.mse x cukup ke??hehe

    BalasPadam
  3. dah tutup ke belum hehe..kalau belum nak cari kucing tu?

    BalasPadam
  4. @ainol belom lagi..lme lagi kot baru ttp..hahah

    BalasPadam
  5. @sufiana tue yang nka kena cari tue..hehehe

    BalasPadam
  6. gmbr kcik sngt ar...bila tarikh last ni???

    BalasPadam
  7. @jalal save la image coz nnt kena upload g kt blog gak..agk2 aku nk ttp aku ttp la..haha

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...