Ahad, 2 Oktober 2011

-ape-ape-je-rempit ini melongkang kan diri nya..

hahaha.

salam semua..

ape kena dengan aku nie?haha

belom bagi salam lagi dah gelak.bukan ape.

sje ej nak hiburkan hati korang la.2yang aku gelak je.

nak share dengan korang 1 video pasal mat rempit.

video nie dah lame dah time aku skul dulu dalm form 4 klau x silap 

aku video nie.

n aku rase video nie la yang mencetus kan  revolusi merakam video mat rempit.

kte layan dulu video nye...



dah layan x?

paling best ayat die yang nie.

MARI KITER LIHAT REMPIT INI MELONGKANG KAN DIRI NYA.

sengal je mmber die yang rakam nie..

tapi paling x boleh trima..member die sempat lagi stunt(curi laa) dompet mmber die nie..

korang perasan x?


tengok balik time 0.27-0.30.

ape yang member die bt?kejam siot.haha

so pada mat2 rempit kalau dah jatuh 2 check balik beg duit tue ade lagi x.

kalau xde 2 pham2 je la..

sebelum abes layan lagi 1 video dulu..bye..



notatapaknike:just untuk hiburan je.n aku dgr cter mamat yang video kat atas yang fisrt tue dah arwah dah lpas bt video nie.betol @ x.wallahhualam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...