Isnin, 3 Oktober 2011

-ape-ape-je-facebook dah ketinggalan zaman!!!

salam semua.

apa mcam sihat tak malam nie?

tengok tajuk gempak x?

mesti x kan coz korang x tau isi nye lagi.

aku nak bgtaw korang aku dah ade akaun GOOGLE + la..!

add la aku eh bagi spe2 yang ade.

aku abru ade 4 org je dalam CICRLE aku.huhu.

biase je cter 2??

nie lagi gempak punya..

AKU DAH ADE AKAUN DRBOOK!!!

korang x cya?

boleh2 sign in kat sne..

lepas korang kutuk2 die dengan gmbr dr book.


sekali betol2 daa die buat..


haha.apa macam?

dah cye x??

drpd yang aku tengok benda nie dah lame.

siap ade yang dah update dari 21/08/2011!!

gler gaban toq!!

so cpt2 la sign in..

sokong la BARANG BUATAN MALAYSIA!!


notatapaknike: ade kah akan kuar artikal macam bawah dengan tajuk "DRBOOK BAKAL SAINGI FACEBOOK DAN GOOGLE +"


4 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...