Khamis, 8 September 2011

-ape-ape-je-betol ke tak nampak hantu tu?

salam jumaat semua

wah tajuk entri ari nie agak menyeram kan.tapi tak rase pape pon..hahah

memang la tak rase pape coz tulis time matahari atas kepala..cube tulis time matahari dalam baju..angin2

 pulak sepoi2 reti bahasa.mau tak meremang segala bulu yang wujud kat ats kulit aku nie..



yang sebenor2 nye entri memang ingt nak tulis malam.tapi oleh kerana dah tak de keje yang memerlukan aku buat dengan cepat.so tulis je la ek.mengisi mase lapang.


ok penat dah membebel.berbalik kepada tajuk entri tadi "BETOL KE TAK NAMPAK HANTU"?
ke aku nie terpengaruh ngan cter HANTU BONCENG nie??hahah


cter pendek nye ialah ade penampakan(macam bahasa endon je?) dalam video2 klip lagu kat malaysia.



macam mane boleh namapk pulak ek?

yang video 2 pulak OFICIAL VIDEO CLIP pulak tue.siap memang orang nyanyi kat karok kot lagu tue.

aku rase kalau orang karok malam2 lagu nie kompem meremang mane yang tak tau kalau first time nampak.

aku cter kat atas macam banyak je kan yang muncul.padahal ade 2 je yang nampak.heheh
|
|
|
|
|
v
v
v

first pasal video klip ADAT BERKASIH-ACHIK(ARWAH)& NANA.

aku rase korang pon dah tau kot pasal nie coz benda nie jadi top lepas arwah meninggal.

bagi mane yang tak tau korang boleh layan video klip kat bawah nie and tengok kat time 40-43 saat..

memang JELAS TERANG NYATA LAGI BERSULUH.

tengok kat kiri screen belah bawah korang akan nampak "BENDA NIE"
ok tue citer lame kan bagi yang baru tau.


nie cter baru punya.aku memang layan la video nie coz suara gadis yang rap dalm lagu nie memang sedap 

gler. tajuk lagu nie MALAYSIAN BOY.lagu yang ade 3 bahasa-MELAYU CINA INDIA-.dalam banyak2 

melayu punya jugak best coz aku faham melayu je.hahatapi pe yang aku tak perasan ialah.............????layan

 la dulu lagu nie..

ok dah tabes loading tak??

sebenar nye tak nak sruh korang tengok sampai abes pon..tapi tengok kat time 42-43 saat..

korang mesti tak nampak punya coz die keluar sekejap je..

tak caye gak??

|
|
|
|
|
|
|
|
v

v
v
v
ok dah nampak?

stil tak puas hati?korang boleh tengok kat oh artis

kat sane dorg siap ade video slow motion punya.

aku tak de software tue.huhu



so amacam sekarang?

ade goyang tak??

mesti la tak de coz tengok ramai2 kan dengan member2..hahah

|
|
|
|
|
|
v
v
v
ape yang menarik nye..
"benda" nie kuar dalam range 41-43 saat video klip mula

kenapa?

kenapa mase nak edit n nk launch video klip nie n mase nak edit diorg tak nampak kew??


semua persoalan tue aku tak dapat nak tolong korang jawab coz tue semua hanya tuhan saje yang tahu 

mengapa dan bagaimana semua terjadi

wallahualam...

notatapaknike: aku tau pon dari oh artis, so kredit to oh artis^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...