Isnin, 26 September 2011

-ape-ape-je-rezeki lebih la makcik zabedah!!

salam aidilfitri semua..

ari nie last la bg spe2 yang nak smbut raye coz ari nie dah 29 SYAWAL dah!!

diam x diam dah sebulan dah kte sambut SYAWAL.

wwalau pon ari nie last aku rase ari nie sempat lagi kot bagi spe2 yang nak buat openhouse lagi.

macam semalam aku g OPEN SHOP kat kedai ULAW MELINGKAU.

aku n member umah aku mmg slaloo makan sini.

mmg tiap2 ari la makan kat sni kalau xde kelas kan.

paling best die punya nasi ayam la.

pehhhhhhhhhhhh!!sedap x ingat..smbil aku taip nie pon meleleh air liur aku membayangkan nye.

tapi bukan pasal nasi ayam yang aku nak citer.

nak cter betapa murah nye rezeki owner kedai nie atau name sebanar die ZABEDAH BINTI HITAM(tngk kat uniform pekerja die)

ari tue mase lpas naik raye die dah belanje kteorng makan free kedai die..

smalam pulak die buat OPENSHOP awal2 dah roger kte orng sruh dtang.

walau pon hujan lebat kat MERLIMAU nie semalam, tapi kte orng ttp tabah kan hati meredah hujan dengan menaiki KERETA.....huahuahuhauha..

sampai2 je mmg la tak ramai org sangt coz hujan.

aku n mmber2 aku kejor kan nasi lemak die dulu dengan lauk pauk seperti:-
1. ayam kari
2. ikan goreng
3. sambal
4. begedil
5. tahu goreng kot
6.air bali


yang tue baru first trip.second trip :-
1.burger
2.roti john
3.hotdog
4.nugget
5.tembikai
6.air bali


tapi ade mmebr aku sorng tue second trip die nasi lemak die n ayam.die cakap ayam org tue masak mlm tue mmg TOP!!!


third trip(biar betol aku pon x cye yg 2 aku)
1. mee kari
2. sum2
3.air khatira

yang third trip nie orng cakap desert la.haha

lame gak kte org lepak kt kdai tue..ade la dekat 1jam gak.haha

so thankz to makcik ZABEDAH
|
|
|
V
V
berdiri dari kiri- TUKANG AMEK ORDER, ZABEDAH(OWNER), TUKANG BUAT AIR
coz jemput kteorg makan semalam.walu pon makcik Z tak jemput semalam kteorg ttp akan dtang gak.hahah


ok klau korng nak makan kat kedai nie beroperasi dari pkul 7am-10(lebih kurng la)pm.tpi kalu untuk lunch dtg sebelum pkul 1 coz kebiasaan nye pkul2 lauk dah abes dah

lokasi pulak sebelah PC WORLD kt BANDAR MERLIMAU selang 1 kedai.
kalau x tau gak ade papan tanda kt kdai die.

notatapaknike: yg trip2 makan tue sume aku total kan ape yang aku n mmber2 aku amek taw.bukan aku sorng je yg tale semua tue.haha. n tak lupe jugak kpd mood n jiwa aku coz dah blik dri cuti raye..puas korng jalan raye ek mood n jiwa.!!

6 ulasan:

  1. perghh gmbar gua kn, bayar la publisiti haha

    BalasPadam
  2. @zaha peh..g dgn dak wan je kan..haha

    BalasPadam
  3. sdapnye awk mkn....mcm ulau melingkau ek awk smlam..pttla tdo awl....

    BalasPadam
  4. @hafiza muncul juga akhir nye sy pny stacker.hahaha

    BalasPadam
  5. aku penah makan sekali 2 kat kedai ni..yg tepi jalan tu je kan.?mantap gak ar..

    BalasPadam
  6. @emo tau xpe..terbaik terganas dok..ahahah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...