Khamis, 25 Ogos 2011

-ape-ape-je-alhamdulillah...tapi............??


salam semua..

korang wt pe??dah beli baju raye ke x??

mesti x sabar kan nak raye..

yela mane la tau kan nie syawal terkahir ke.huhu


ok nak share ngan korang pasal blog aku..

setelah hampir sebulan melaunchingkan blog kte org yang tak seberapa nie..

akhir page view cecah jgk 1000..


sape yang layan blog aku mesti dah tengok gambar semalam kn?

yela semalam RABU KEDU so xboleh nak cakap pape.haha

sape yang xlayan lagi boleh tengok sini



nape aku cakap kat atas "blog kiteorg"?
coz blog nie ade 2orang admin..


pelik?
haha bukan ape.sorang lg member aku die yang design2 kat page blog nie.

letak jam la

letak lagu

letak iklan klik2 tue.haha

tue sume keje die.so kalau korang nak tanya pape boleh tanya die.jangan tanya aku.haha

tapi kteorg pon tengah nak up kan lagi satu blog



untuk ape pulak blog nie?

untuk korang download game n software la kawan2

kan tenet nie dunia tanpa sempadan.haha

so kalau nak download game software lagu raye pon ade!!...

so kalau dah follow blog nie jangan lupe follow blog no 2 kte org..(tamak kan?hahah)

berbalik pada cter yang berkait dengan tajuk entri kali nie..

nape aku terkejut?


aku punya la menanti kan kehadiran no 1000 tapi yang dia kuar ape??

100!!!!!
oh tidak!!!!!!
tanjat boboi..haahaha


tapi lepas di refresh 2 3 kali..akhir nye muncul jugak no yang di nantikan..
1000!!!
ok tue jela yang nak share kat korang..
 
lepas nie xtau la bler lagi nak post kat korang.haha
 
sebab?

dah xde idea n sebok dah nak raye..


SELAMAT HARI RAYA SEMUA...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...