Isnin, 22 Ogos 2011

-ape-ape-je-mood raye....!!

salam pagi hujan semua.tempat aku dari pagi tadi hujan taw.so dari pagi tadi aku tak g kelas pon.haha

korang dah start beli baju raye ke belom?kalau belom cepat2 la nanti saiz abes baru padan muke.

sejak2 dah nak raye nie budak umah aku asyik bukak lagu raye je.lagi2 lepas lec aku yang ngah mood raye 

pon cakap khamis xde kelas dah..so ape lagi??rabu balik la..projek xyah la datang.haha

aku dah melalut tengok pagi2 nie.bukan ape tadi aku ade dengar member aku bukak lagu raye yang agak 

pelik bunyi die.tapi aku slaloo layan gak lagu raye tue.

nak tau pe die?

dah layan x?nak dengar suara betol anime yang nyanyi lagu nie??


sengau tak suara die?aku dengar macam sengau je.haha.aku rse ade yang dah tau video nie ade coz tengok 

tarikh die upload kat YouTube tahun 2008.

ape2 pon jom layan anuar zain nyanyi mase die muda2 dlu.


tapi 2la tahun raye macam tak best je rase

kenapa tak best??
#1 abang aku xde..die dah kena posting kat SARAWAK.huhu.xckup forum tak best.tapi mintak2 la die post duit raye kat aku n akk aku nanti

#2 orang yang biase aku dengor umum raye dah pencen.huhu.nie last video die umum pose



nie tua cket.veteran kate kan.dari kecik asyik dengar suara die je.tapi die dah xkeje lagi kat sne.so kena la 

biase2 kan dengor yang baru punya

SELAMAT HARI RAYE,

JANGAN LUPE BAGI AKU DUIT RAYE

MINTAK MAK KUEH SEPOTONG

SAYA MAHU NASI EMPET SAMBAL SOTONG...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...