Khamis, 18 Ogos 2011

-ape-ape-je-kuasa TANAH!!(pincang ke bumi da..)

salam terawih  semua

ari nie petang ingt nak tido.tapi ble pikir2 blik blog x update pon ari nie.huhuh.
so ape lagi??cari idea!!

ayat atas nie semua petang tadi punya.tapi xde idea nak tulis pe.haha

lepas difikir2 n deperah perot yang kosong nie.terlintas la entri bertajuk "kuasa TANAH!!"

KOrang stdy lagi ke x?aku study lagi.kt poli.kalau sape yang layan blog aku akan tau aku ade buat entri pasal "poli-aku-je-ade-nie-"

aku dah sem last n sem last nie la lec bnyak gler2 yang masuk kelas aku.

ade la lec aku sorng nie.die memag gler game.die ajar pasal litar bersepade(IC) ngah cter2 pasal sejarah IC boleh pulak die cter pasal game2 yang berintegrasi sekali dengan perkembangan Ic tue. so start la cter daripada game yang dulu2 die main samapi sekarang..

antara game2 yang die review kat kteorng

metal slug
prince of persia
suoer mario

banyak lagi game yang die cakap.tapi nie je yang sempat aku salin dalm memory otak kau.hahah
yang nie ok lagi..
yang paling susah n teramat sngt x disangka2 ialah........


die tngk kteorng macam mane nak buang cas2 elektron dalam badan kalau nak betol kan pc..
aku pon selamberk je la jwab"ground kan la encik"
die balaas ape korng taw??
"ground kan mcm ne?mcm nie ke?"
korng tau die buat ape??layan video nie jap

dah layanbelom video kata atas??
haha..die siap boleh buat gaya macam BOBOIBOY KUASA TANAH tue..ahhaha
kalau sekali ok lagi.sampai 3 kali die ulang.haha..
nasib la member2 aku xde sorng pon yang rakam coz time 2 dah petang sume muke dah macam sayur layu je semua.tibe boleh pulak buat lawak.tak mcam segaw pulak kteorng.hahah.

so agak2 kalau korang ade lec yang suke buat benda gler2 jgn lupe rakam bagi kat aku.hahaha..

PEACE YOOOOO^_^v

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...