Isnin, 15 Ogos 2011

poli-aku-je-ade-nie-#1 mouse xde baru pc ok??

Salam ramdhan semua..
rase macam dah lame je ek tak update blog nie.page view pon slow je.huhu..
xpe2  lame x update bukan ape.cari bahan untuk dientrikan ke  blog aku nie.

oleh kerana sifat aku yang sememang nya suke NGANJING orang,so aku buat keputusan untuk buat satu segmen yang dipanggil  POLI AKU JE ADE NIE"

aku xtau la benda nie dapat @ tak untuk menambah follower aku.tapi kalau follower ramai tapi page view ciput, tak selari dengan folllower tak gune gak ek.haha.

so untuk entri pertama nie aku nak share ngan korang la benda2 yang menarik kat poli aku.hehe


so untuk yang first nie aku nk share pasal pc kat computer lab aku.haha

adakah kalau mouse xde baru pc boleh berfungsi???

2 ulasan:

  1. mcm sama dgn poli aku je...aku rasa poli mmng mcm 2 kot..kikiki...grau je

    BalasPadam
  2. hahah..bkan rse mcm 2..mmg btol kot mcm 2..hahha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...