Khamis, 25 Ogos 2011

-Spontaneous-Thursday-#1

salam ramdhan..

nie first time nak tulis

Spontaneous Thursday. so nak tulis pe pon boleh kan?

 

 

 

andai nie ramdhan terakhir..

 

 

untuk kawan2..

halalkan la makan minum aku eh kawan2..aku sentiase doakan korang berjaya.buat partner projek aku teruskan usaha projek kter sme2.for neko thankz for help.untuk kawan2 laen, maaf kan aku n aku tau aku banayk sakitkan hati korang.hahaha.tapi pe boleh buat memang aku suke buat macam 2..SELAMAT ARI RAYE KAWAN2..


buat famly....

maaf andai ade salah silap sepanjang mata menerima pancaran cahaya dunia.mintak halal makan minum dunia akhirat..moga keluarga kite lagi bahagia daripada biase..^_^..


buat org TERSAYANG..

maaf kan b andai xdapat terus bersama.jangan lupe belajar betol2 n kejar cter tue taw.b tau sayang mesti boleh buat punya..


sayANg sEmuA seLAmaneNye..=^_^=v


moga jumpa lagi di entri yg lain...amin..


sELamaT HarI raYe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...