Sabtu, 13 Ogos 2011

-ape-ape-je-gempak!!perang meletos di perak!!!

nape tbe2 je aku rajin nk post pulak ari nie?sebab post nie membabit kn kampung aku!huhu..bler mase berlaku pon xtau siot.huhu.
peh memang tengok tajuk je dah gempak gler..perak memang penah berlaku peperangan.Perang dengan mne??
dengR cter dengan kerajaan AUSTRALIA.btol ke??aku pon xdapt nak pastikan kesasihan video nie.tp memang betol2 berlaku.

so korng tengok la video nie..SErem niy....

jangan marah eh.gurau2 je.aku dapat pon dari member aku.tapi mmag sepakat gler orng kampung nie.sampai trun rami2 saksikan "perang" yang meletos nie.haha..depa buat dri hjung bendang smapi hjung bendang(kn dah kuar slank perok)haha..jgn sampai kena tngkap sudah le.xtau mcm mane nak bawak lari meriam 2.hahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...